12. veebruar 2016

Omaloomingulised luuletused sõbrapäevaks


                                              SÕBRALIK HOBUNE


Sõbrapäev on tore päev,
kingitused igas käes.
Sõpradele neid ma jagan,
naeratuse nii ma tagan.

Sõprus on siin elus tähtis,
ilma selleta ei saa.
Sõber aitab, kui on vaja,
mina vastan samaga.

Andra

Kallis sõber, mis sa teed?
Tule külla, joome teed!
Pakun sulle kooki,
magusat meejooki.

Sinuga saab palju nalja,
ajad paha tuju välja.
Patsutame palli,
pärast teeme kalli.

Oliver

Mu sõber on koer,
nimeks tal Mõmmi.
Ta on väike taks
ja pole üldse paks

Ta on väle nagu põder,
ta on minu parim sõber.
Koos me metsas jookseme,
lumehanges tuhnime.

Mattias

Hurraa, hurraa on tore see,
kui sõbrapäev on käes!
Sõber olla on nii hea,
teda austama sa pead.
Sõber sõpra hädas aitab,
kui on vaja, appi tõttab.
Sõbrapäev on lahe päev,
sest sõpru meeles peetakse
üllatusi tehakse.

Kristel

Sõber on sul poiss või tüdruk,
vahet pole sel ju mingit.
Sõbrapäeval rõõmu tee,
siis on kõigil rõõmus meel.

Ole ikka sõbraks sa,
sõber sõpra meeles peab!

Liisa

Sõbraga saab mängida
ja õhtuti saab hängida.
Mina lähen õhtul voodi,
tema kõnnib hoopis poodi.
Sõber läheb hulluks peast,
mina olen vanem east.
Sõber on tore mees,
ta on ikka kõige ees.

Martin

Sõbrapäev on tore päev,
siis kõik sõbralikult koos
möllavad kõik täies hoos.
Kallis sõber sa
oled nõnda hea,
minuga, sa tead,
mängima ju pead.

Rando




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.