7. märts 2014

Omaloomingut 1.klassi ajakirjast


Kevade ootuses

Kevadel kasvavad lumikellukesed

ja õitsevad sinilillekesed.
Kui taevas lööb särama päike,
siis tärkab lilleke väike.
Ka minul on kevadel sünnipäev,
siis taevas säragu päike ka!

Rando

Orava kevad

Hirmus talv sai lõpuks läbi,

orav ladvas närib käbi,
ootab sooja suvetuult,
hüppab alla kuusepuult,
kevadlille leiab tema,
hüüab rõõmsalt: "Tere, kevad!"

Aleksander

Sportlik kevad

Õues hakkas kevad,
lumi ära sulas.
Rattaga saan sõita,
ralli võin ma võita.
Kui tšempion olen mina,
rõõmusta ka sina.
Koos rõõmsad oleme,
suve tulekut ootame.

Robert


Kevad

Võta kaelast ära sall

kevadise päikse all.
Tuju juba palju parem,
tuleks vaheaeg vaid varem.

Mihkel


Multikamaias

Kuigi ei käi lasteaias

olen multifilmi maias.
Söön neid hommikuks ja õhtuks,
kuni väsin ära lõpuks.

Batman on mul number üks,

siis Käsna-Kalle Kantpüks.
Lemmikuks on Tom ja Jerry,
Gormiti mul meeldib veidi.

Hirmus Henry lahe kutt,

Kung-fu Pandal tore punt.
Tahan olla nende moodi
unes, kui ma lähen voodi.

Ralf


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.