17. veebruar 2014

Kodumaa sünnipäev

MIS ON KODUMAA?
Eesti on minu kodumaa. (Jaanus-Eerik, Rasmus, Helena, Lisandra, Timo, Mattias)
Kodumaa on koht, kus saab hästi puhata. (Martin-Kert, Ralf, Melany)
Eestimaa on kõige ilusam maa. (Mihkel, Lisbeth, Päären)
Kodumaa on Eesti Vabariik. (Liisa)
Kodumaa on see, kus on minu kodu ja elab minu pere. (Joosep, Kristel)
Kodumaa on minu Eesti. (Aleksander)
Kodumaa on kõige armsam maa. (Rando)
Kodumaa on see, kus ma elan. (Robert)
Kodumaal on rõõmus ja tore olla. (Martin)
Kodumaa on hea koht, kus olla. (Andra)
Kodumaa on elupaik, kus ma elan. (Oliver)

KAS SULLE MEELDIB EESTIS ELADA? MIKS?

Jah meeldib küll, sest meil oma president. (Oliver, Robert)
Mulle meeldib Eestis elada, sest siin on palju vett. (Andra)
Mulle meeldib, sest siin on nii hea olla. (Timo, Lisandra, Lisbeth, Mihkel, Mattias)
Mulle meeldib Eestis elada väga. Siin on ilus. (Rando, Ralf, Helena, Rasmus, Liisa)
Kodumaa on mulle kallis. (Melany)
Mulle meeldib, sest siin ei ole sõda. (Päären)
Jah, meil on oma ujula. (Aleksander)
Siin on ilus loodus. (Joosep)
Mulle meeldib siin elada, sest siin on minu oma asjad. (Martin-Kert)
Mulle meeldib sellepärast, et siin on lahe elada. (Jaanus-Eerik)

MIS TEEB KODUST KODU?

Kodust teeb kodu armastus ja hellus. (Jaanus-Eerik)
Armsad asjad minu ümber. (Martin-Kert)
Kodust teeb kodu minu pere. (Mihkel, Joosep, Robert, Martin, Andra, Kristel)
Kodu on puhas. (Lisbeth)
Kodus peab olema oma president. (Liisa)
Kodus peab olema bassein ja arvuti. (Aleksander)
Kodus peavad olema head vanemad. (Helena)
Kodust teeb kodu inimesed. ((Rando)
Kodus on köök, minu isa, ema ja vend. (Lisandra)
Kodus peab olema Eesti lipp. (Timo)
Kodust teeb kodu laud, tool, uks, aken, isa, ema ja laps. (Oliver)

MIDA SA SOOVID EESTILE SÜNNIPÄEVA PUHUL?

Palju õnne ja palju lilli. (Oliver, Lisandra, Melany, Aleksander, Jaanus-Eerik)
Ma soovin vaikust ja rahu. (Kristel, Timo, Lisbeth)
Soovin Eestimaa uhkust. (Andra)
Soovin jõudu, headust ja rõõmu. (Martin, Helena)
Ma soovin armsale Eestile kõik head soovid. (Rando)
Soovin, et Eesti oleks ilus. (Päären)
Tervitan lauluga. (Ralf)
Soovin Eestile kommikarbi kinkida. (Liisa)
Ma soovin palju armastust. (Mihkel)

Salajasel hääletusel selgus meie klassi "president". Kõige rohkem hääli sai GEORG. Hurraa! Hurraa! Hurraa!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.